ShoutMix chat widget

Followers

Kod Tangan BM

Monday, May 30, 2011

CONVERT DOKUMEN PDF KE POWER POINT.



Saya ingin kongsikan satu penyelesaian masalah yang mungkin boleh digunakan oleh guru prasekolah di dalam membina bahan bantu mengajar dikelas prasekolah.  Cikgu-cikgu yang dapat dokumen dalam PDF tapi tiba2 kena atau dipaksa buat pembentangan bahan, so masa inilah slaid show power point amat diperlukan. So apa lagi jom instal.. Saya kongsikan software ini secara PERCUMA. Saya takkan ajar cara nak download kerana saya mahu cikgu-cikgu yang sedang belajar mengenal ICT belajar secara konstruktif dan usaha sikit ( Hehehe,,demand yer... PPM juga boleh gunakan software ini. TQ

Salam 1 Malaysia daripada saya
MOHD ALHAFIZ BIN OMAR
SKPK Jln Peel





0 comments:

Post a Comment

Popular Posts